Followers

Saturday 24 November 2012

En.Kaki injured again :(

Dear Yayah,

Lama dah kan aku tak singgah sini kan , tak de masa larh ++ malas menguasai diri . . hoho ! nieyh first time aku update blog time dekat PERLIS . . FIRST time okeyh , hahaha ! aku patut bangga + bagi award kat diri aku sendiri nieyh . . esok kena belanja eskrem tuk diri sendiri nieyh . . hahaha ! eskrem pom jadi larh kan yayah . . hoho !

Ok2 , back to the topic . . aku pernah cerita kan kat yayah yang sebelum nieyh kaki aku pernah injured kan time kat KMP dulu sebab main tuju kasut kan . . kali nieyh , kaki aku injured lagi yayah tempat sama , kaki sama dan dan dan sakit pom yang sama . . tapi kali nieyh tak best sebab kena kat tempat orang , tak duk kat umah sendiri yayah . . tak de orang nak jaga macam kat umah , kawan2 pom sibuk ngan hal masing2 sekarang nieyh maklumlah kan sekarang nieyh tengah sibuk ngan test 1 , minggu nieyh baru habes . .

Hah ? kenapa aku injured ? sat2 meh nak cerita yep yayah . . hahaha ! nieyh semua sebab aku gian sangat nak bersukan balik , ada sehari tuh kawan aku offer ajak main futsal . . aku yang tak pernah main nieyh excited melebih nak rasa main futsal nieyh . . so , aku pom join larh . . tournament terbuka tuk student UiTM laki and pompuan . . 2 hari sebelum tuh , semangat kitorang duk training bagai , siap tempah court lagi yayah oi . . haha ! semangat kan kami ? kau ada ?

Sampai larh harinya nak g tournament pagi uh , kena bangun awal2 pagi okeyh . . aduhh , penat sangat yayah  . . nak bangun pom liat sangat , tapi terpaksa bangun sebab ramai dah yang kejutkan . . lepas mandi  tuh still rasa ngantuk lagi , tak de mood langsung nak main bagai . . sepanjang nak sampai ke Kangar uh , aku duk mengelamun jep , mood tak datang2 yayah oii itu punya mood . . sampai jep kat D'futsal Center terus ketaq lutut , tengok pompuan yang masuk tournament uh , semua badan besar2 , kitorang semua kecik2 jep . . lagi larh takut nak main , terus aku cakap aku tak nak main langsung nak duk tepi jep . . tak pernah rasa setakut nieyh nak main sukan FIRST time okeyh . .

Main punya main , sampai larh game yang ke-5 . . ramai dah pemain kitorang dah injured , tiba2 sorang dari kitorang injured lagi . . aku dah mula takut dah time tuh , takut kena main . . semua mata tengok kat aku , sebab dalam ramai2 aku sorang jep yang tak main lagi . . ok2 , aku surrender and aku masuk padang tuk main . . masuk jep terus jadi penyerang , dapat jep bola terus jadi excited . . perasaan takut tadi uh tak tahu dah kemana . . haha ! hebak tak penangan bola uh yayah ? haha !

Aku main hampir2 jep nak bolos gol tapi tak dapat larh yayah . . sedih , kecewa semua ada . . part yang kemuncak aku nak bolos gol lagi tapi tiba2 pasukan lawan dengan badan besarnya tolak aku yayah , mau aku tak jatuh + terpeleot bagai . . time tuh larh kaki aku sakit and tak leyh bangun , kena papah keluar dari padang . . nasib baik time tuh dah nak abeh masa . . aku nangis weyh time tuh yayah , sakit sangat . . balik pom ada kawan aku papahkan masuk lam kereta . . kena balut bagai . . sakit weyh , serius . . :(


Nampak tak kaki yang kena balut tuh . . dah larh esok tuh ada test international geography dengan tak study nya , malam tuh g KFC tuk study . . tapi tak masuk satu pom . . akhirnya , esok uh time test aku google jep yayah . . haha ! lepas test terus g unit kesihatan nak g ambik MC . . ingatkan tak dapat larh kan , sekali tuh dapat  okeyh , bukan sehari dua yayah , tapi tapiii tapiiiiiiiii LIMA (5) hari okeyh . . diulang lima(5) hari . . means that SEMINGGU tak yah g kelas . . hoho !


Tengok , muka excited tuh dapat MC . . haha ! tapi malam uh kena study lagi coz sok tuh ada test finance plak . . test 1 last tuk sem nieyh . . lepas test tuh , seminggu tak kuar umah duk ngadap laptop and tv jep . . haha ! hari nieyh dah abeh dah mc aku . . isnin nieyh dah start g kelas balik . . en.kaki pom makin pulih , tapi still rasa berdenyut time nak tido malam . . harap cepat larh sembuh sepenuh nya . . hehe ! walaupom injured tapi semangat nak main lagi still ada . . harap ada peluang lagi larh nak main lepas nieyh . . hoho !

Dah larh yayah , banyak dah aku duk meraban kat sini . . nieyh jep dulu cerita yang aku nak share ngan kau yayah . . hoho ! ada masa ++ aku rajin , aku conteng lagi eyh kat sini . . 

Daa Yayah
~ adios ~





No comments:

Post a Comment