Followers

Thursday 4 September 2014

Apa kau rasa?

Salam, Dear Yayah.

Lama gila aku menghilangkan diri. Busy sangat plusss MALAS kekdahnya. haha. Nie pom aku Baru nak berjinak balik rasanya. haha. Tajuk Atas tak beragak. Pasal diri aku masa aku menghilang nie nanti lahh update. haha.


Sebenarnya nak cerita pasal kejadian tadi. Rasa macam cuak nebess kelakar pom hadoo. haha. Pagi tadi aku pegi kerja macam biasa dengan abah. Lepas tu singgah 7E sebab aku mendemam. Nak beli 100pluss kekdahnya. huhu. 


Masuk je 7E tuh sekali nampak muka 'dye' hoiii, terus aku gigil tak tahu nak buat ape. Cuma keluar dari mulut aku. "eehhhh" lepas tuh senyap. Nasib aku ingat lagi apa aku nak beli masuk 7E tuhhh. hahaha. Apa? Siapa 'dye' tuhhh? Hmmm, camne nak cakap ehhh. 'dye' tuhhh orang yang sebelum nie kawan biasa, bagi harapan bagai pastu aku buat donno andd last2 'dye' tak contact dah aku. Aku rasa lost aku rasa rindu. Mungkin campur dengan sayang dah kot masa tuhh. Frust pom yaa, tapi hidup mesti diteruskan. haha.


Lepas jumpa tadi masa nak bayar aku nak ambik SNEAKERS sekali aku tak nampak dah kat mana. Terus beli mentos, wehhh jadah plak aku nak makan manis masam cam tuhhh. Bengong pom ada aku rasa aku nie. haha. 'dye' tanya "nie je ke?" aku jawab "yup". Wehhhhh, padahal aku nak ambik coklat lain lagi. Huargghh. Masuk keta terus gigil. Doa dalam hati jangan lahhh aboh perasan. haha. Masuk opis gigil lagi, tahhh pape tahhhh. Bengong! hmmmmmmm, rasa macam nak tampar diri sendiri jadi macam tuhhh tadi. Maluuuuuu! haha.


Aku type nie pom macam dah rasa gigil balik. Hoii, perasaan apakah ini. Hate this lahhhh. haha. So, apa kau rasa sekarang? Nak lempang diri sendiri patpuloh kali. haha


Hmmm, okay lahhhh
Sambung lain kali pulak lahhh
Bye Yayah
Adios!

No comments:

Post a Comment