Followers

Monday 20 June 2011

Berfikir dulu akibat nyer ! ! ! !

Hye alls . . . dh lme aku x conteng blog nie kan . . . . criter pasal “bermulanya di sini” pom x smbg lg kan . . . .huhuhu . . . . . nnty la ek aku smbg criter 2 . . . . kly nie aku nk kongsi something yg b’kaitan ngn tajuk 2 . . .knpe ek aku cam 2 . . . . putus cinta ke ?  ? ? huhu . . . . mcm mne la aku nk putus cinta law couple pom blom lg kan . . . hahaha . .  . . sbnr nye aku not in mood coz ngn muka aku nie . . . . .

Ye la mmg la aku x lawo tp aku tensyen ngn muka aku skrg coz byk gler bintik2 merah . . . . mla2 aku ingt kan jerawat tp t’nyata bukan coz gatal sngt . . . .ma aku pom dah mula complain ngn muka aku skrg nie . . . . . . . tp aku rse nie smua msty sbb elergik . . . . tp aku pom x taw elergik ngn ape , so k b’pantang mknn pom xtaw mcm mne . . . . . maybe coz seduan aku kot . . . .

Mle2 aku bingung nk wat cam mne ngn mka aku nie kan . . . . smkin ary smkin byk plop 2 . . . . mmg tensyen , dgn gatal nye lg . . . . .  ya ampun ! ! ! akhir nya adik aku srh aku pkai ubat gigi dkat mka yg ad bintik2 2 . . . . . . mla2 aku pakai ok jer , nmpk cam nk cpat baik je . . . . . ape lagi excited la aku kan muka aku ley cam bse lg . . . . . esk nya aku ltk byk ubat gigi  kat bintik2 2 coz nk o.k cepat la kte kan . . . . . .

Tyme bangun pagi 2 mmg pedih yang amat dkt mka aku nie . . . . . . bintik 2 makin merah n sakit , lpas 2 aku rse cam kulit pipi aku nie nipis n mcm kne bakar . . . . . sbar je la ngn muka cam nie . . . . . lps 2 aku dah x taw nk wat ape lg . . . . . bla tgk je mka aku , rse cam nk nangis je . . . . . mcm kne bakar pom ad muka aku nie . . . .  .  seteruk2 muka aku sblm nie x pernah pom jd gnie . . . .

Akhir nya aku nampak aloe vera  yg kakak aku punya dekat rak  . . . . aku pom teringat la yg kwn aku kata aloe vera o.k tuk kulit n luka . . . . . aku pom letak la , skrg aku tgk o.k la sket muka aku nie . . . . . (tp bru 2 ary aku pkai ) . . . . . . aku arap lps nie muka aku o.k cam biasa . . . . . aku akan b’aty2 ngn muka aku yg agk sensitive nie . . . . . nie la gmbr muka aku sblm n slps . . . .


Amacam gambar aku . . . . . buruk kan lps aku ltk ubat gigi 2 . . . . . aku yg ary2 tgk nie pom da x sggp da . . . Stkat nie dlu aku conteng page nie . . . . arap entry slps nie aku akan criter tntg muka aku lg . . . . . tp tuk muka aku bila dh o.k la . . . . . k alls doa kan muka aku spya cpt smbuh yerk . . . . .  J

~adios~

No comments:

Post a Comment