Followers

Tuesday 23 August 2011

Dah dapat . . Dah dapat . . hehe !


DearYayah . . .

Aku epy sangat . . . penantian aku x sia2 rupe nye . . . hehe !
sebelum nieyh tiap2 ary aku duk cek kat email . . . tunggu email ? ?
email  dari sape ek ? 4we ke ? ? owh TIDAK yang mungkin e2 yep . . . hoho !


Bukan pe weyh . . . pinjaman PTPTN aku dah DILULUSKAN . . .
bimbang gak aku law x DILULUSKAN . . . mane aku nak cekau duit tuk study law x dapt PTPTN nieyh . . .
alhamdulillah , akhirnye dapat gak un . . . nak harap kan biasiswa . . .
entah dapat , entah tidak . . .
aku nieyh dah la result juz cukup makan jep . . . ramai lagi yang 4 flat yang apply biasiswa . . .
aku nieyh memang xdop harapan la . . . hoho !

Dengan semangat nye aku print segala benda yang diorang suruh . . .
bukan semangat sangat pom . . .
tapi aku malas nak kalut2 tyme orang nak raye nanti . . .
aku law boleh nak selesai kan semua sal U sebelum raye . . .


Sekarang nieyh dah 95% preparation sal U dah siap . . . 

alhamdulillah , syukur . . . tinggal nak beli barang2 jep sket lagi . . .
arap2 semuanye x tertinggal dah . . . kan susah lak law tertinggal . . .
dah la jauh , susah tuh law nak balik ambik . . .


k la weyh . . . xtaw dah nak conteng pe . . . 
bye Dear Yayah . . 
~adios~

No comments:

Post a Comment