Followers

Tuesday, 2 August 2011

Kerana Puasa ! !

Hye alls ! !
hot tak tittle at atas uh . . . hehe !
law x hot wat2 hot la yep . . . haiyap !

Aku dapat ilham nak wat n3 nieyh coz rase cam nak gelak banyak2 biler tengok gelagat adeQ2 aku tyme pose nieyh . . . kahkahkah ! *gelak jahat
lawak weyh , letih jep aku tengok muka sorang2 . . . pose la kater kan . . . haha ! ary nieyh diorang balik umah awl dari biase . . .
balik skull jep terus balik umah . . . biase nye duk umah tok aku dulu . . .
tapi adeQ aku yang last nak balik awal . . . duk umah tok aku panas kater nye la . . .
so , diorang semua duk umah ngan aku . . . hehe !

Mula2 sampai umah , muke sorang2 blur jep . . . letih kowt . . . haha !
cian jep tgk . . . pas2 terus duk mengadap tv . . . tv terpasang ingat kan duk tengaok tv la blake un . . . tapi hampeh kowt . . . 
lame2 senyap jep . . . suara sorang2 x keluar langsung . . .
tengok dari jauh cam khusyuk tengok tv jep . . . padahal layan NAT GEO WILD je pom . . . haha !
meh tunjuk gambar sket meh ! !


see . . . khusyuk un diorang . . . opps gelap . . . try tengok yang nieyh plak . . .

 

memang khusyuk un . . . cube aku zoom in sorang2 . . .

*abang (seluar skull pom x bukak lagi ) huhu !

*adeQ

biler zoom in sorang2 . . .semua mate tutup weyh . . . 
dah di buai mimpi upe nye . . . haha ! aku lah pose . . . sampai tertidor kowt . . .
nak taw pe motif aku wat n3 nieyh ??

Sebab nye dua2 hero umah aku nieyh memang x pernah tidow siang . . .
kire pecah rekod la nieyh kowt diorang tido siang . . .
sunyi weyh umah aku law diorang tidow . . . 
abah aku siap pesan lagi jangan kejut un diorang coz x nak bagi diorang main . . . law adeQ g main kompen lepas tuh x larat . . . law abang plak , mau nye orang nak azan baru sampai umah . . . haha !

Kerana pose korang tidoww un . . . law x , jangan harap . . .
kerja korang nak berebut lappy jep ngan aku un . . .
so , ary nieyh aku leyh on9 ngan jaya nye. . . tanpa gangguan . . .
thanz yep tuk abang n adeQ . . .
esok2 tidow la lagi . . . nak berbuka baru bangun yep . . .
baru BAHAGIA sket aku . . . hehe !

K la weyh . . . cam dah banyak jep aku merapu n conteng at atas uh . . .
 aku chow dulu la yep . . . 
~adios~

No comments:

Post a Comment