Followers

Monday 1 August 2011

< Menyesal Qu Akui >

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri
Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku
Hanya dirimu
Tulus cintaku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

Sudah . . . sudah . . . kan lame2 aku nyanyi kan hujan lak . . . cuace elok2 nak bagi hujan lak . . . ada ke patut . . . hehe  ! 
 x taw nape , bila dengar jep lagu nieyh rase cam ad kena mengena jep ngan aku . . .
 Dulu un ad sorang boy nieyh . . . dye selalu ajak aku couple . . .tapi aku x terima pom . . . bukan jual mahal okeyh . . . aku lagi senang berkawan dari couple . . . law couple mesty x bez , malu2 lagi . . . x suke okeyh perasaan tuh . . . ye la tyme tuh aku pom still anggap dye kawan jep . . . lame2 msj ngan dye rase cam makin sayang at dye . . . dye pandai mengayat kowt . . . lame2 mesty cair gak un aty nieyh . . . name pom pompuan un . . . hehe ! 
tapi semua uh dah terlambat buat aku . . . sangat pending kan aku nieyh . . . haha ! tyme kat matrik  dye couple ngan orang lain . . . melepas kowt . . . dah di kebas orang . . . *sangat sadis okeyh* maybe sebab dye dah x nak tunggu aku kowt . . . aku jual mahal kowt tyme dye ngayat aku  . . . hehe ! tapi sebenarnye tyme tuh dye dah curi aty aku dalam diam . . . lepas tuh dye g cam tuh jep , x de notis langsung . . . law negara kite ad undang2 sal nieyh dah lame aku mencari keadilan . . .  sangat tidak puas aty okeyh ngan perasaan nieyh . . . nape la aku baru sedar n  baru nak balas sayang dye . . . terlambat suudaaa . . . huuwaaa !
tyme mula2 masuk matrik still contact lagi . . . tapi lame2 dah jadi sunyi . . .aku ngan hidup aku , dye ngan hidup dye . . . ye la aku matrik lain , dye matrik lain . . . mane nak taw masing2 buat ape un . . . haha ! . . . sampai sekarang aku still rindu dye yang dulu lagi . . . tapi x mungkin peluang datang dua kaly kan . . . sangat mustahil . . . law ade pom 1 lam sejuta . . .
kawan2 aku semua gtaw yang aku nieyh jual mahal . . . haha ! bukan okeyh , bukan senang kiter nak sayang orang serta merta . . . tapi tuh semua dulu . . . sekarang x lagi . . . aku pom x nak berharap at dye lagi . . . aku bukan perampas okeyh . . . biar la dye ngan dunia bahagia dye . . . aku dah x nak ganggu dah . . .
thanz yep awak coz berjaya curi aty nieyh . . .
thanz gak coz pernah sayang diri nieyh tapi x sempat nak balas . . . 
ape2 pom kite still kawan lagi un . . . hehe !
 dah . . . x maw sedih2 lagi . . . aku pom dah x kisah at dye . . . bukan aku x nak couple sampai sekarang nieyh . . . bukan gak sebab aku still tunggu dye or mengharap at dye . . . memang bukan la . . . tapi ini kerana banyak lagi aku x capai lam idup . .  . mase depan aku jauh lagi . . . fokus tuk study lagi penting . . . jodoh pertemuan di tangan TUHAN . . . n aku percaya itu ! ! !
K la , sampai cini lu aku conteng . . . terlebih feeling lak aku malam nieyh . . . ting tong tong tong jep pale hotak aku malam nieyh . . . haha !
chaow lu yep korang 
~adios~

2 comments:

  1. sabar... mungkin ada yang lebih baik darinya akan muncul dalam hidup dania eva...

    http://www.alepridz.com/

    ReplyDelete
  2. insyallah . . hrap2 cam2 la . . huhu

    ReplyDelete