Followers

Saturday 30 July 2011

En.Kaki , nape x sembuh lagi !

Hye semua ! !
nieyh nak share sket ngan tittle at atas uh . . .
nak taw x nape ? ?

Meh nak citer meh . . . law x nak taw , x yah bace yep . . .
cengini citer nye . . . hehe !

Tyme kat KMP dulu un , ada wat minggu sukan tuk 
dak yang ambik ko-ko sem 2 . . . aku x terkecuali . . . 
nak la gak un aku join . . . sejak duk matrik dah lame aku tak bersukan . . .
so , aku ambik part lam sukan 'TUJU KASUT' okeyh . . . 
simple jep mainan nye . . . main pom lam dewan jep . . .
tapi kena lari gak la . . . 

Excited giler aku main . . . bez kowt main nye . . ,
team aku pom cool jep , 1 kepala lak uh . . . memang enjoy . . .
kitorang main pom juz tuk suke2 jep . . . bukan tuk menang pom . . .
tapi un , rezeki kitorang . . . leh masuk final . . . 
tyme final tuh la aku inject , kaki aku creme la plak . . .  
so , ganti ngan orang lain . . . tp x menang pom . . . 
juz dapat naik johan . . . naik johan pom okeyh gak . . 
leyh gak la dapat hadiah . . . haha !

Lepas main , malam uh kaki aku makin sakit kowt . . .
creme belah kiri tapi bengkak belah kanan . . . plek kowt . . .
mybe coz aku guna kaki kanan je kowt tuk tampung badan aku nieyh . . .
tuh yang jadi cam tu uh . . . 3 ary lepas uh aku g urut . . . 
still x okeyh lagi . . . aku pom decide tuk g klinik . . .
g klinik MA juz bagi ubat tahan sakit n surut bengkak jep . . .
langsung x check . . . tp lepas tuh da tak sakit da . . . 

Tapi aku pelik sket . . . coz kaki aku still akan sakit law aku jalan banyak . . . 
lepas tido okey balik . . . lepas tuh law jalan jauh sakit balik . . .
tapi un . . . akhir2 nieyh makin sakit . . . x yah jalan jauh pom still sakit . . .
aku gtaw abah aku . . . takut gak coz makin bengkak . . .
dye suh aku balut malam2 dengan halia yang di tumbuk . . .
tiap2 malam aku balut taw . . . 
cenggini lah hasil balutan kaki tuh . . . hehe !



Tiap2 malam plak uh kene balut . . . sabar je la aku nieyh . . .
tyme nak tido lak kene letak kaki atas sket dari badan . . .
cam kene lapik ngan something laa . . . 
rupa nya cenngini . . .


tuh la hasil nye lepas main TUJU KASUT kat matrik . . .
aku arap sangat lepas nieyh makin baik . . .
doakan aku cepat sembuh yep . . . da x tahan da sakit nieyh . . .
tyme sejuk makin la rasa sakit nye . . .

K la sampai sini dulu aku conteng blog aku nieyh . . .
~adios~

No comments:

Post a Comment