Followers

Saturday 9 July 2011

~ Menghitung ary ~

Hye all's . . . cam lame je x hupdate blog nieyh . . hehe . . .

xcely aku x de mood nak hupdate sbnr nye . . . 

ary nieyh bru rase nak hupdate lg . . .

Ape citer ek sal  tiltle @ atas 2 . . . hehe . . . 

jeng . . . jeng . . . jenggg . . .

Tadi un tgh syok2 aku duk layan f.b tibe2 . . .

" you have a message "

sekaly nset aku b'bunyi daa . . . 

cepat2 aku bace nieyh . . . ingat un msj dari kawan aku coz 

aku ngah msj ngan dye tyme 2 . . . 

Tp bukan lorh . . . msj 2 dari 15888 . . . hehe ! 

yang bahagian pendidikan x cilap aku la . . .

nak taw ape kandungan nye . . .

tadaaaa  ! ! ! !

INFO UPU: Semak keputusan IPTA (Ijazah Pertama)
 mulai 12.00 tghri 15/07/11 di upu.mohe.gov.my @ taip UPU RESULT (no.KP) dan SMS ke 15888

tudiiiaaa  . . .  15 ary bln tuh . . . nebess gilak sih aku nieyh . . . 

u mane la un aku kne campak nnti . . . utara lagi ke? ? 

ke kat K.T je . . . xpom kat pantai timur nieyh jep . . .

or @ selatan mahupom pantai barat . . . huhu ! !

juz wait n c je lah un . . . 

kdg2 aku rase dah x sabar tuk ary tuh muncul . . .

coz aku da borink giler duk umah nieyh . . .

 jelez je ngn mmber2 yang dah g belajar uh . . .

Tapi aku x kisah pom law aku dapat u mane . . .

janji aku leyh sambung degree aku nieyh ngn jaya nye . . .

ceewaah ayat . . . x leyh blahh . . . hehe !

tuh la yang aku duk hitung ary 2 . . . 

coz nak sgt taw dapat u mane . . .

even sambung lepas raye nieyh . . .

lambat lg lorh . . . dah biol dah aku duk umah saje2 cam ginih . . .

aku rase cam nak g kat JPN n nak gtaw suh cepat un tarikh masuk u . . . 

agak2 dye nak layan ke aku nieyh ek . . . haha !

arap2 dapat lah ek u yang aku nak . . . 

insyaallah . . . ameenn . . .

k . . . nieyh la dulu aku conteng wat mase nieyh . . .

lain n3 aku conteng lagi yekk . . . 

~adios~
  





No comments:

Post a Comment