Followers

Saturday 9 July 2011

Qau makan ke kau melantak DeQ?

Hye syumer ! ! hehe !
Ary nieyh aku nak citer ngn korang sal title @ atas uh . . .
nak taw nape ? ?

Cenginih citer nyer . . . adeQ aku yang bongsu nieyh memang jenis yang
susah nak makan . . . kadang lam maser 2 ary  dyer juz makan skly jep . . .
tuh pom puas kena pakse . . . ayooyoo mayak susah ooww maw makan . . .

Semalam aku ajak makan punyer la susah . . . yang dyer taw game . . . game n game lagi . . .
aku nieyh cian @ dyer takut la un dyer lapar . . . suh makan punyer la x maw . . .
bleh dyer jawab cenginih . . .
'toksey2 me kasih' (cam citer kongsi) . . . geram kowt aku ngan dyer . . .
aku memang x leyh law tengok adeQ aku yang nieyh x makan . . . 
caring x aku ngan siblings . . . huhu ! *sangat pasam di c2 . . .

Tadi aku ajak lagi dyer makan  . . .  ye la daa semalam x makan . . .
mula2 dyer x maw lagi . . . aku gtaw la ada ayam percik yang isi . . .
tuh memang febret dyer laa . . . mula2 x maw lagi . . .
aku pujuk lagi . . . gtaw laa yang lauk 2 bez . . .
n dyer gtaw suruh aku ambik kan nasi tuk dyer . . . 
yeess ! ! aku berjaya pujuk dyer . . . korang nak taw nape dyer x maw makan . . .
ngah duk kusyuk main game . . . sayang la nak lepas un . . .

Adoiyai . . . adeQ . . . adeQ . . . sabor je la . . . 
tyme makan plak . . . 

dyer : ngah cam sedap je lauk nieyh . . . nak lagi . . . 
aku : okeyh . . cepat makan meh nak tolong tambahkan . . . 
dyer : jap sket je lagi nieyh . . . 

suker je aku tengok dyer makan banyak . . . lepas tuh . . . tambah lagi kowt . . .
 tyme nieyh dyer g ambik sendiri . . . banyak owr . . . sekaly makan tiga pinggan . . .
terkejut aku . . . tapppiiiiii . . . . . . .
kompem lepas nieyh x makan tuk 2 ary lagi . . . haha !

Ape ? ? nak kenal adeQ aku . . . jap aku tunjuk ek . . . hehe !
*cam pemes sangat jep un . . . 
taadaaa

*cayang dyer ketat2 . . .

nieyh dyer . . . sangat kurus yep . . . nasib tinggi . . . umor ? ? standard 5 kowt . . . huhu
1 lagi tabiat dyer . . . suker makan fast food . . . cam nuget , kentang n seangkatan ngan nyer . . .
law makan menatang nieyh compem x kan makan nasi punyer . . .

okeyh sini lu aku citer sal dyer ek . . .
k chow lu
~adios~

No comments:

Post a Comment