Followers

Friday 1 July 2011

Kerana cicak keropok naik name …

Hye all’s . . . n3 kly nie aku nak share ngn korg sal tittle kat atas 2 . . . misty korg nak taw kan sal ape . . . meh sini aku nak citer kat korg . . . hehe !

Alkisah nye bermula pada ptg sblm mak sedara aku datang ambik aku 2 . . . skrg kan aku lam proses men’diet’kan dry . . . hehe ! so, aku pom xmoh la makan nasi tyme siang hari . . . makan nasi sekali shari je . . . 2 pom tuk dinner . . . hehe ! betul tak diet aku tuh ek ? ? hmmm . . . tah la . . .

Biler dah lam mood diet nie kan , aku pom nak goreng keropok tuk alas perut . . . ye la . . . diet pom kena gak makan sikit coz aku ad gastric . . . kan x pasal2 aku sakit ,aku yang tanggung sndiri x pe . . . tp takut kena ceramah percuma ngn parents aku . . . hehe ! tyme goreng tuh aku duk pikir gak la nak goreng banyak mane . . . kan berebut lak ngan adik aku law goreng sket . . . so , aku goreng la 1 bekas tupeware . .

Tgh aku duk khusyuk goreng tuh an . . . tbe2 sekor cicak lalu . . . punyer la t’kejut aku ngn cicak tuh . . . aku baling je keropok yang aku baru nak letak 2 . . . akibatnyer . . . haaa ! ! amik kau abih terpercik minyak tuh kat tangan aku . . . aku ngn panic nye capai kicap yang b’dekatan cuah je kat tangan aku nieyh . . . abih b’sepah dapur aku tuh ngan kicap yang tumpah tuh . . .

Lepas aku abih kan goreng kopok yang last 2 aku pom basuh balik tangan aku nieyh . . . g naik kat bilik jap n letak aloe vera . . . ingatkan leyh elok . . . rupenye jd cam nieyh plak tyme malam td . . . sabar je la bile tgk tgn aku nieyh . . . sedih kowt . . . mesty lepas nie tggl parut lak . . . waaa ! ! nieyh yang aku benci nieyh . . . lain n3 aku tunjuk tangan aku tuh ek . . .

Jahanam kau cicak . . . law aku dapat kau aku bakar kau idup2 . . . jgn arap la kau nak idup aman lps nieyh . . . aku yg mmg sedia ada benci ngn cicak nieyh dah makin benci kan kau . . . aku benci kau n keturunan kau wahai cicak durjana . . .

K lah aku nak b’kabung ngn tangan aku yang cedera nieyh . . . . L lain n3 aku citer lagi ek . . . k chaw lu . . .
~adios~

No comments:

Post a Comment