Followers

Monday 16 July 2012

Setelah Sekian Lama

Dear Yayah ,


Dah lame sangatkan aku x conteng blog nieyh . . last post aku tyme puasa tahun lepas kan . . nieyh dah nak puasa balik dah , ada dalam 4 hari lagi nak puasa untuk tahun nieyh baru aku ada kesempatan kan nak update lagi . . sebenarnye , aku xde mase nak conteng blog nieyh ++ ngat penyakit malas memag xkan terupdate larh kan blog nieyh .. muahahaha !

Sekarang nieyh pom baru lepas edit sket2 blog nieyh , rase nye dah nak start conteng balik blog nieyh . . nanti tunggu aku update satu per satu entry sal kehidupan aku as a student at UiTM Perlis . . jangan xtaw aku dah habis kan tahun satu aku as a student degree kat sane . . mood , macam2 ada . . gembira + suke + duka + kecewa semua ada . . nanti aku perkenalkan sorang2 kawan2 baik aku kat sane yep . . 

Hmmm , rase nye sampai sini dulu larh aku taip yep , esok insyaAllah aku cerita plak sal aku selame aku x wujud dalm dunia blog nieyh . .

Daaa Dear Yayah 
~ adios ~




No comments:

Post a Comment